needle in the hay

14/10

Posted in dagbok, foto by ohush on oktober 15, 2009

I dag har jeg gått tur til Dalsnuten med Malin og Birgitte. Fint vér, sjokolade (kvikk lunsj så klart) og dårlig humor. Det er fint det. Vi måtte ta bakkestart, farlige forbikjøringer, kjøre med ABS-bremser, og teste servostyring. Det er viktig på tur det.

IMG_0096

Jeg har vært i fine Stavanger med fine Inger Elise. Vi var på kafé, snakket om alt mulig, gikk rundt i butikker, kjøpte nyyydelige masker, og tok kjekke, stygge bilder. (:

IMG_7698 copy copy

IMG_7678 copy

IMG_7677 copy2

Vi hoppet en god del, og tok bilder med selvutløser med kameraet godt plantet i en kiwivogn med barnesete. Vognen stod tilfeldigvis fint plassert på toppen av et parkeringshus. Akkurat det vi trengte, fine greier det. Tror de bildene får vente med å bli publisert her.. hah.

Jeg har sagt lættis og «han blikka meg lissom» ganske mange ganger, bare fordi østlendinger sier så mye rart.

Jeg lo av dette:

la
Det står GO AND BURN visst du ikke ser det. Folk er så kule, helt sykt…

Jeg tok også bilder av en rar himmel gjennom bilvinduet, tok mye buss, hadde en naturfagsprøve som gikk D Å R L I G ! og spiste mexicansk tomatsuppe. nam.

FIN DAG!

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on oktober 15, 2009 at 12:28 am

    SV: Takk for hyggelig kommentar søte du på innlegget om vennskap <3 God du er.
    Håper du har hatt en fin onsdag:)

  2. kari said, on oktober 15, 2009 at 9:36 am

    Herlige bilder :D


Legg igjen en kommentar

