needle in the hay

Utfordring

Posted in diverse by ohush on oktober 19, 2009

Evy har utfordret meg, og siden jeg ikke har noe bedre å gjøre ennå øve til matteprøve og gjøre lekser, tar jeg utfordringen.

1. Skriv 10 ting om deg selv
2. Legg ved et bilde av dine beste minner
3. Legg ved et bilde du liker og fortell
4. Legg ved et bilde du ikke liker og fortell hvorfor
5. Så utfordrer du 5 stk til

1. Når jeg var mindre samlet jeg på frimerker og stener og klistremerker og servietter osv.
2. Jeg har lavt stoffskifte.
3. Dersom du sier halvmåne begynner jeg å le, men jeg vil helst ikke si hvorfor.
4. Jeg trodde lenge at dersom jeg bare sa noe jeg ikke forsto var det engelsk, og at fotsopp var fluesopper under foten.
5. Jeg har spilt fiolin siden tredje klasse, men om jeg er god er en annen historie.
6. Jeg har sikkert vært den mest beskjedne personen du kan tenke deg.
7. Jeg er svak for filmer og bøker, og er jeg i en bokhandel eller en filmbutikk, kan jeg ta flatt av.
8. Jeg kan ikke leve uten sjokolade.
9. Jeg er etterpåklatt. Foreldrene mine var gaamle når de fikk meg, og brødrene mine er 10 1/2 og 13 år eldre enn meg.
10. Jeg har selvironi, i følge kjørelæreren min.

Et godt minne:
mine bilder 059
Kine som liten. Bare fordi jeg savner den tiden, men hun er fortsatt veldig herlig!! Bare litt skummelt at hun blir 4 år neste måned gitt.

Et bilde jeg liker:
IMG
Jeg liker det ikke fordi jeg ser helt dum ut, men fordi det er et koselig bilde av far og meg i Trondheim. Vi spiser skoleboller. Jeg husker absolutt iiingenting fra denne turen.

Et bilde jeg ikke liker:
DSC00749
Fordi det er et bevis på at jeg har vært uhm, ja. Slik……………..

Tagged with: , ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on oktober 19, 2009 at 7:29 pm

    SV: Takk søte du :) Hvordan har din mandag vært?

  2. Malin said, on oktober 19, 2009 at 8:40 pm

    koss har eg blitt utfordra?? av hvem??


Legg igjen en kommentar

