needle in the hay

22/10

Posted in dagbok by ohush on oktober 22, 2009

HAHA. Jeg pleier ikke akkurat å skrive om mensen, men jeg må si at i dag var det ganske så moro å kjøpe stratos, bind og tamponger. Jeg kom til kassen og tenkte lite over at det liksom skal være så flaut å kjøpe. Så fikk plutselig jenta i kassen skikkelig latterkick. Jeg bare står å ser litt dumt på henne, så sier hun: «HAHA, godt å se at andre også trenger sjokolade når de har mensen.» Foran meg i kassen stod det en eldre mann og rødmet som en galning. Morsomt.

IMG_7806 copy

I dag har vært en lite effektiv dag, i grunnen. Jeg har vært utrolig slakk, og feberen kommer snikende på. Kjøretimen var skummel. Jeg måtte rygge mye, noe jeg ikke er særlig flink til akkurat. Filmanalysen ble i hvert fall gjort, i tillegg til noen andre lekser.

Ellers kom jeg hjem til en stk surmulende hund, som ble fornærmet når jeg ikke ville på langtur.

IMG_7818 copy

Jeg har veldig lyst å starte på prosjekt 365, men vet ikke om jeg skal vente til 1. januar?!

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on oktober 23, 2009 at 8:28 am

    Haha, så typisk deg ! daaaate sooon ? :))

  2. lisafotland said, on oktober 23, 2009 at 12:41 pm

    prosjekt 365 btw ? eg e me på ein REALDATE!

  3. kari said, on oktober 23, 2009 at 8:27 pm

    En herlig blanding på båndet det ja :P hehehehe.

  4. Silje said, on oktober 23, 2009 at 9:48 pm

    å guuuud, så søt hund! :)

    Borrelia klarer jeg ikke huske om jeg er testa for, men de testa det aller meste den gangen. Men takk for tipset likevel.


Legg igjen en kommentar

