needle in the hay

Positivitet

Posted in dagbok, foto by ohush on oktober 23, 2009

Jeg har hatt en temmelig dårlig dag, egentlig. Da hjelper det å komme hjem til nystekte skoleboller med melis etter å ha tatt buss i nesten to timer. Jeg måtte for det meste stå på bussen også, mens jeg følte jeg skulle besvime. Formen min er ikke helt på topp ser du.

IMG_7915[2]

Jeg kan virkelig ikke være syk nå. Det passer bare ikke, men jeg blir vel fort frisk igjen (:

IMG_7947[2]

Smil er fint :) Jeg skal bli mer positiv! Det trengs, og det vet alle som må omgås med meg hele tiden!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on oktober 24, 2009 at 9:36 am

    NAM! :)


Legg igjen en kommentar

