needle in the hay

24/10

Posted in dagbok, foto by ohush on oktober 25, 2009

Dag 2 av 365 er lagt ut her!. Ble like så godt to bilder i dag, et av Sander, og et av Kine.

Sander smiler mye, og har utrolig herlig latter.
IMG_7996 [5]

Også holder han på å få to tenner nede, og det klør visst masse.
IMG_8046[4]

Har egentlig ikke gjort noe i dag, ikke noe jeg føler for å klage over eller nevne. Jeg fikk se småungene igjen, så var jeg på jobb.

Nå må jeg sove, for i morgen skal jeg øve masse på å rygge så kjørelæreren min ikke mobber meg på mandag.

Megasuperduper kreative titler jeg har for tiden, hoho.

NATTA!

Tagged with: , , , , , ,

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on oktober 25, 2009 at 11:12 am

    SV: Takk for din stemme på Blogg VS. Blogg søte du :)
    Håper du har hatt en fin helg så langt! <3

  2. kari said, on oktober 25, 2009 at 11:54 am

    sååå søt <3

  3. kari said, on oktober 25, 2009 at 4:53 pm

    SV: Takk for det :) Ja oppussing er morsomt til en viss grad :) Nå var vi ikke helt gira på det. Var jo mer eller mindre naboen som krevde det, så ble litt kastet ut i det, men var helt klart verdt det :D


Legg igjen en kommentar

