needle in the hay

Unnskyld at jeg er til

Posted in dagbok by ohush on oktober 28, 2009

IMG_8209

Denne boka har jeg lyst å kaste i søppelbøtta. Den er fæl. I morgen kommer den første prøven jeg noen gang har fått karakteren 1 på. For ja, jeg er sikker på at jeg stryker. Hva skjedde med å være positiv sa du? Vel, når jeg er syk, stresset, utmattet og lei, da blir det slik. Negative mental attitude, I’m born with it.

I dag har jeg levd på en kopp kakao med minimarshmellows og en halv brødskive. I morgen bør jeg være bedre, mye bedre. For dette har jeg ikke tid til.

Hvorfor er det alltid slik at når folk ikke har det så bra, så er det alltid noen som gjør alt for at de skal ha det enda verre? Jeg blir gal.

Klaging, klaging. Sorry til deg som faktisk gadd å lese. Nå skal jeg begrave meg i senga, for nå orker jeg ikke mer. Aller helst vil jeg våkne til slutten av neste uke. Det hadde vært fint.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on oktober 28, 2009 at 11:01 pm

    Masse god bedring og lykke til med prøven :)


Legg igjen en kommentar

