needle in the hay

Busy pants

Posted in Uncategorized by ohush on november 2, 2009

IMG_8367 copy
Jeg var kaaald når jeg kom hjem i dag!

Jeg droppet å gå på skolen i dag jeg. Fordi det var sånn psykisk helse dag, i stavanger, og jeg måtte ha gått nesten med en gang jeg kom dit for å ta buss i nesten to timer for å nå kjøretimen. Far sa jeg kunne «skulke».

Kjøretimen var, eh, rar?! Enough said. Kjørelæreren min har rar humor og liker visst Rage Against the Machine. I følge radioen i hvert fall. Funker fint det!

Nå er jeg lite klar for prøve, jobb, jobb, lekser og travel helg. Lørdag blir gøy da. Jentekveld hos Ida Elisabeth, det blir kos! Savner gamlegjengen!

Ha en fin uke! Meg kommer dere ikke til å høre mye fra ;)

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on november 9, 2009 at 12:42 pm

    eeehm, eg va ute på lørdag ;p
    ha ei fine uga vennen :)


Legg igjen en kommentar

