needle in the hay

Hei

Posted in diverse by ohush on november 15, 2009

IMG_8794 copy

IMG_8819 copy

(ikke meningen at bildene skulle bil så klikk!)

Oi. Her har jeg ikke vært på en stund. Rart at folk faktisk er innom bloggen min når jeg ikke skriver noenting. Mennesker, jeg liker dere! Men dere kan godt bli flinkere til å kommentere. Hihi.

Jeg forstår ikke hvor dagene blir av for tiden. Det er rart det. Skjer noe hele tiden. Jeg liker at ting forandrer seg, at det nærmer seg jul, londontur og fine dager, og at jeg får nesten 8000 i lønn 1. desember. Jeg liker derimot ikke at det er så innmari kaldt og at jeg ikke får tid til lekser, som vi faktisk har en god del av for tiden! Jeg liker sko som er fôret, og varme gensere. Livet er fint det. Litt travelt. Veldig fint.

Håper dere har det supert!

Tagged with:

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. emi1992 said, on november 15, 2009 at 1:58 am

    Så søt hund:D

  2. kari said, on november 15, 2009 at 4:56 am

    Godt å høre fra deg :) håper du har hatt en fin lørdagskveld :)

  3. Line said, on november 17, 2009 at 12:23 am

    Sv: Ja så sant. Og nå som jeg virkelig kunne trengt kreativiteten siden vi endelig har fått en foto oppgave!

  4. Evy Jeanett said, on november 17, 2009 at 11:11 am

    Vrangsokken min! Eg ska ver me deg snart! <3
    Me loves u!

  5. lisafotland said, on november 17, 2009 at 5:30 pm

    eg og glede meg te lønn neste måne ! blir dobbeeeelt :)

  6. Lisa said, on november 19, 2009 at 11:29 pm

    TAKK VENNEN !


Legg igjen en kommentar

