needle in the hay

Foxfire

Posted in dagbok, diverse by ohush on desember 14, 2009

Jeg vet ikke riktig hva som går av meg for tiden. Har liksom så mye tid, men bruker den ikke til noe. Ikke til mye i hvert fall. Jeg har over en uke med bilder å oppdatere på 365, men det kommer. Jeg slo øret og hodet i en bildør her en dag. Jeg slår meg ofte i bildører, men har aldri slått meg så hardt før. Jeg fikk høre at jeg har nok hatt en hjernerystelse. Det høres så rart ut. Men egentlig ganske så logisk, for jeg har hatt temmelig vondt i hodet i det siste. Og i øret, men det kommer seg. Jeg har hatt en uheldig dag i dag, men litt fin også. Kutta meg i fingen på jobb. Vondt! Brant meg også.

Jeg ble nesten ferdig med julegavene i går. Bare 1 og 2 halve igjen. Fint. I dag fikk jeg vekkerklokke i kalenderen, så nå kan jeg ikke skylde på at mobilen liker å tøyse med meg hver gang jeg forsover meg. I det siste har det vært sånn omtrent hver eneste dag.

Jeg har foressten sinnslidelser. Jeg må alltid ha volumet på et tall som ender på 0 eller 5. Det er irriterende.

Foxfire fordi det er navnet på filmen jeg ser nå. Fin film.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel Garstad said, on desember 14, 2009 at 12:41 am

    haha, me too!!! Eg klare ikkje ha volumet paa noe som ende me noe aent enn 5 eller 0. helst 0… x) tragisk

  2. Frk. Speilvendt said, on desember 20, 2009 at 1:02 am

    Hei og hå. Du får ta en titt i bloggen søta ;)


Legg igjen en kommentar

