needle in the hay

have yourself a merry little christmas

Posted in dagbok, diverse by ohush on desember 20, 2009

Det er 4 dager til jul nå. Det er så herlig. I hvert fall nå som det er snø. MASSE snø. Det gjør liksom ikke like mye at det er iiskaldt når det er så fint å hvitt overalt. Vofsen min «gjemte» seg i snøen han, og far måtte måke ham fram igjen. Jeg fikk prøvd ut akebrett for første gang på lenge, hadde snøballkrig og laget snøengler. Denne helgen har vært fin. Mesteparten i hvert fall.

Jeg fikk foressten luke 19 i Idas fine julekalender. Jeg ble så glad når jeg så at jeg hadde fått tegning!!
Jeg skrev at jeg ville vært løve om jeg skulle ha vært et dyr, at yndlingsfargen min er kongeblå, at jeg elsker å slappe skikkelig av, og at yndlingssangen min for øyeblikket er «Blackbird». Og ut av dette tegnet Ida denne koselige tegningen. Tusen takk Ida, kalenderen din er så koselig!!

Tagged with: , ,

Legg igjen en kommentar

