needle in the hay

Random!

Posted in dagbok, ferie, stream of consciousness by ohush on desember 29, 2009

Jeg hater ordet random, men jeg hater også omg og lol, og sier det visst allikevel… Æsj! megaekkelt. Hater når jeg begynner å bruke ord på tull, så ender de opp som en del av mitt vokabular. Virus i ordforrådet mitt. Uansett, nok om det.

Julen kom veldig plutselig i år, og var veldig plutselig over også (GOD JUL! FORESSTEN). Herlige, late dager. Gjett hvem som dropper nyttårsferiringa i år? That would be me. Vi skal ha filmkveld på nyttårsaften vi, muggsopp og jeg:
(En av julegavene mine til muggsoppen. Dette, en film hun har fra før av, og Speed Racer (internt), er ikke jeg en god venn eller hva?.. hah)

Passer meg veldig fint i år. Feiring ser det ut til å bli i helga uansett. Jeg har lovet at jeg skal springe rundt på byen, klemme fremmede å si godt nyttår. Får se om det løftet blir holdt. Hadde vært litt moro da.

Omg, dere vet jeg var hos tannlegen?! Jeg har fortsatt vondt i kjeften. Tannleger er ondskapsfulle. Gjett om jeg skal pusse tenner flittigere og knaske fluor hver dag.

Jeg må foressten tilstå noe… Som en av dem som sier at de ikke blir hekta på TV-serier er dette pinlig. Jeg er bitt av Grey’s-baskelusken. Nå kan liksom ikke sesong 3 komme fort nok i posten. Æsj, ser liksom ikke ut som noe jeg skal bli avhengig av. (Liksom er foressten også virus i ordforrådet mitt, et av de verste, sykt smittsomt er det óg).

Siden dette er et sånn random-innlegg hvor alt tyder på at jeg kjeder meg og er sosialt uttørstet (noe som stemmer sånn ca 110%) må jeg nevne min fantastiske kjøretime i går. Jeg skeina på holka, og fikk latterkrampa. Som jeg nevnte på 365 foressten.. Jeg lurer fortsatt på om folk sier holke? Har liksom aldri hørt noen andre enn far si det, og hans ordforråd er skremmende gammelt av og til. Skulle ikke forundre meg om jeg har arvet det, ettersom jeg allerede har arvet den tørre humoren som ligger i familien. What can I say? It’s a curse. Uansett det var den rareste og morsomste kjøretimen jeg har hatt på lenge. Dreit meg temmelig mye ut også, men det gjør ikke så mye.

Jeg tenkte å prøve meg på sånn oppsummering av 2009 med bilder, men får nå se. Nå skal jeg i hvert fall på jobb.. Noen som har forslag til hvor jeg kan søke ny? Please?????

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on desember 29, 2009 at 6:22 pm

    Hørtes digg ut å ha filmkveld på nyttårsaften ;)
    Det har jeg hatt lyst til flere år på rad også faktisk.
    I år blir det rolig får vår del også. Skal spise middag og spille spill :) Gleder meg!

  2. Solveig said, on desember 29, 2009 at 8:38 pm

    Jeg skal også ha filmkveld på nyttårsaften!
    Søtt bilde!
    Og heia grey’s!

  3. Evy Jeanett said, on desember 29, 2009 at 10:30 pm

    Eg kjenne eg glede meg t nyttår me deg, chill kveld me deg e allti kjekt! <3 Eg elska gaven eg fekk! Eg bytta den filmen i Inglourious Basterds btw ;P Så du trenge kje å ta me den :P


Legg igjen en kommentar

