needle in the hay

2009 I/III

Posted in minner by ohush on desember 30, 2009

Året startet med en skikkelig tøff måned, til tross for at jeg gjorde et forsøk på å være optimistisk. Jeg var mye syk, deprimert, og i tillegg mistet jeg en av mine beste kompiser, Alex, som dessverre tok sitt eget liv bare 19 år gammel. Ellers tok Malin og jeg en del bilder og slikt.

I februar ble livet mye bedre. Ikke veldig bra, men mye bedre. Jeg hadde mange fine stunder med herlige mennesker. Jeg fikk virkelig se hvem som var gode venner, hvem som støttet meg og ikke forsvant. Det var tid til både skole, jobb, politikk, konserter og annet gøy denne måneden.

Mars var en blandet måned. To bilulykker og to dødsfall på ca et døgn, hvil i fred Magnus og Ingebrigt.. Den 14. ble herlige Sander endelig født. Birgitte og jeg fikk en rar dag når vi punkterte på vei til trening, og måtte gå ute i regn og diverse. Jeg var på seminar på Stord, og ellers stresset jeg myyyye med skolen (som vanlig).

I april var jeg blant annet i Sauda på påskeleir, gikk tur til Preikestolen, var forelsket, ble kjent med min lille nevø og tegnet telt med min niese.

Herlig med overeksponerte bilder foressten. Resten av året får komme i morgen, nå må jeg sove. Sitter igjen med litt forskjellige følelser etter å ha oppsummert første del av 2009, jeg. Så mye jeg har forandret meg dette året, når det kommer til så mye. Noe er gøy å mimre, mens andre ting får tårene til å komme. 2010 skal i hvert fall få en bedre start, det skal være snickers og twist (fillen, der tok den tørre humoren til igjen..).

Natta!

Tagged with: ,

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on desember 30, 2009 at 1:05 pm

    SV: Ja krim er obligatorisk i påsken, og får du ikke lest denne før, MÅ du bare lese den da.. :) Jeg elsker den!

  2. Evy Jeanett said, on desember 30, 2009 at 3:32 pm

    sv: Hehe, ja d blir kos! Offdå, kjenne t d :P
    Eg kjøpte forresten Sjokolade Mousse idag, så me kan kosa oss me imårå <3

  3. Silje said, on januar 3, 2010 at 7:59 am

    Du har vært igjennom mykje på kort tid. Du må virkelig være sterk.


Legg igjen en kommentar

