needle in the hay

seriously

Posted in ferie by ohush on desember 30, 2009

KJÆRLIGHET PÅ BOKS! Okey, jeg overdriver, men glede på boks er det i hvert fall. Jeg fikk pakke i posten i dag!!!

Fra CDONDOTCOM liksom! Gjett om jeg ble glad. Har ventet på denne heeeelt siden jeg bestilte den på lørdag……

Så i dag fikk jeg et gledelig gjensyn med Grey, Izzie, McDreamy, McSteamy og hele gjengen! <3

Altså, det er dette ferie gjør med meg visstnok. Gjør meg usosial og tvserieavhengig…. Herlig. Nei du, det finnes grenser liksom. Må komme meg ut nå jeg, før øynene mine blir firkantet, og så skal jeg være sosial i morgen! Jeg gleder meg sånn til å ikke feire nyttår!!

Foressten skal jeg ikke bare være sosial med en venn, men med to, slå den du. Okey, alle kan mest sannsynlig toppe det på nyttår, men vi kommer i hvert fall til å huske kvelden, hah, og vi skal ha det så koooselig!!

Tagged with: , ,

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on desember 30, 2009 at 7:11 pm

    HAHAHAH

    VELKOMMEN TE MITT LIV ! eg nærme meg sesong 5 :)

  2. lisafotland said, on desember 30, 2009 at 7:33 pm

    meinte 4 *

  3. kari said, on desember 30, 2009 at 9:30 pm

    Jeg elsker Greys <3


Legg igjen en kommentar

