needle in the hay

2009 II/III

Posted in minner by ohush on desember 31, 2009

I mai hadde jeg maange fine dager! Alt så virkelig lysere ut. Birgitte og jeg hadde Ringenes Herre-maraton. Jeg hadde syke humørsvingninger og lærte å blåse tyggegummibobler. Det var konserter og vennedager, tanker og skoletretthet. Jeg ble kjent med nye kjekke folk, og fikk tid til mennesker jeg gjerne skulle hatt mye mer tid sammen med!

Okey, mange maibilder. Til gjengjeld vil jeg ikke publisere noen fra neste måned.. hah. I juni feiret vi Malin sin 18-årsdag, jeg fikk bevist at jeg er mørkredd, og jeg hadde dilla på superhelter (og det går visst ikke over, i’m still a fool for superheroes!). Det ble sommerferie, og masse tid til gode venner. HERLIG!

I juli var jeg i Kristiansand med bestissen, og så i Polen på besøk hos Lukas sammen med Evy og Birgitte. Jeg traff mange fantastiske mennesker, opplevde en ny kultur og fikk sett masse fint. Humøret mitt var utrolig varierende, og jeg innrømmer at jeg syns synd på dem som måtte holde ut sammen med meg. Uansett, jeg begynte med meditering etter Kristiansandturen, forelsket meg i filmene Into the Wild(!) og United States of Leland (!), var i dåpen til Sander og festet enda mer. Denne måneden skulle jeg gjerne ha opplevd om igjen, kanskje endret på noe, men stort sett gjort alt akkurat slik det ble..

I august tok jeg livet skikkelig med ro. Gikk en del tur, filosoferte en del (hah). Jeg ble 18, og feiret det sammen med to av mine beste kompiser som spanderte dinner and a movie <3 Søtt! Ellers begynte tredjeklasse og jeg innså at jeg ikke har mye igjen på videregående nå. Litt skummelt! Jeg hadde min første kjøretime, selv om jeg hadde liiite lyst å begynne med det sånn egentlig (motivasjonen tok lang tid før den bestemte seg for å dukke opp..). Ellers fikk jeg endelig sett Inglouriois Basterds, og valget nærmet seg med stormskritt.

Tagged with:

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Solveig said, on desember 31, 2009 at 2:27 am

    Dette ser ut til å ha vært noen herlige måneder:D
    Herlige sommer bilder, også så masse kule briller *dør*

  2. lisafotland said, on desember 31, 2009 at 1:28 pm

    åh, du e så herlige vennen ! gladmat dagen va fantastisk med deg, me må henga meir i det nya året !


Legg igjen en kommentar

