needle in the hay

2009 III/III

Posted in minner by ohush on desember 31, 2009

I september begynte jeg virkelig å glede meg til Londonturen i februar! Malin og jeg hadde mange lite effektive dager på skolen, med blant annet drikkeleker i medietimene (med hyperhet, og ikke drikke vel og merke). Jeg ble kjent med en ny måte å få medieoppgaver på, og ble først vettskremt, for å så like det temmelig godt. Bourdieu var nok en kul fyr. Den teoretiske matten fikk meg foressten til å (nesten) tisse i buksa. Shitskummelt! Rødgrønt vant valget, og jeg ble lettet!!

I oktober begynte jeg med 365, fikk mye tid sammen med mine søte små (niese og nevø), og stresset helt sykt med skolen. Seriously, den drepte meg nesten. Heldigvis fikk jeg en herlig tur til Oslo sammen med muggsopp. Den turen reddet nok livet mitt. Ble kjent med enda mer herlige mennesker! Jeg begynner å kjenne veldig mange herlige mennesker etter hvert, er skikkelig heldig sånn sett kan du si. Jeg sluttet å ha luggen rett ned, etter at jeg ikke gadd å klippe den, stritte den eller noe som helst egentlig. Savner den ikke i det minste (løgn, jeg savner den litt..).

November var en travel måned. Ble ferdig med retorikkoppgaven da. Fikk firer. Misfornøyd! Fikk kjøpt og sett litt filmer. Kine sa jeg var verdens beste og vi var røde på nesene våre. Jeg var på kino, og fikk julestemning før 1. desember (IKKE LOVLIG). Malin reiste fra meg foressten, men heeeldigvis kom hun tilbake igjen!

Å kom jeg til desember da. Til slutt liksom. En dag igjen, så er denne fine måneden over den også. Året er slutt. Et blandet år. Mye tårer, mye latter og smil og maasse minner!

I desember kjøpte jeg meg nytt kamera, og solgte det fine gamle. Kjekt med forandring da. Tror det var temmelig på tide også! Ellers tror jeg at jeg dropper å si så mye om desember, har liksom skrevet om den i det siste. Fin måned. Fin jul! Veldig fin.

Det var det. Og nå grugleder jeg meg til 2010!

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Birthe said, on desember 31, 2009 at 12:27 pm

    Haha! Såg ut som om du hadde et innholdsrikt år!!
    Eg like alle slags filmer! Så lenge di ikje blir for standar :)

  2. kari said, on januar 2, 2010 at 2:14 pm

    SV: Tusen takk og godt nyttår til deg også :)
    Hvorfor grugleder du deg?? Er det ikke godt med en ny start da søte?

  3. kari said, on januar 3, 2010 at 5:02 pm

    SV: jeg er sikker på at du finner ut hva du skal gjøre :) jeg brukte litt tid på åbestemme meg for studiet, men endte opp med å jobbe ett par år :)
    Skal bli godt med en ny start ;)


Legg igjen en kommentar

