needle in the hay

hei.

Posted in diverse, film by ohush on januar 9, 2010

Jeg har ikke blogget siden sist år!! :O Okey, kun fordi jeg har dårlig humor liksom. GODT NYTTÅR i hvert fall!

Så langt har ikke tjueti gjort store inntrykket på meg, men jeg har store forventninger! Sertifikatet, Londontur, russetid, 19 år, ferdig med vgs, ut på livet og roadtrip i sommer (jenter på vegen liksom!) for å nevne noe. Høres bra ut! Kjenner jeg gruer meg litt også. Tjueti blir et stort år det.

For tiden har jeg tre kjøretimer i uken, noe som kun kan bety en ting: oppkjøringen nærmer seg!! Skummelt, men gøy. Føler jeg trenger en god del øving til før jeg er klar, men nå synes jeg i hvert fall det er gøy å kjøre, som regel. Jeg hater køer og så klart late folk som ikke gidder å bruke blinklysa! Drittplagsomt! Ikke at jeg husker det heeeele tiden, men visst jeg glemmer å blinke sier jeg «blink-blink» til kjørelæreren, og da er det liksom greit (sier vi).

Ellers er jeg snart gjennom første semester av tredjeklasse, med et snitt på mye-dårligere-enn-jeg-noen-sinne-har-fått-før! Fikk firer i matte da, jeg, en gjennomsnitlig karakter i t e o r e t i s k matematikk liksom. Helt sykt. I tillegg sa læreren min at jeg er den tredje beste i klassen. Og jeg som trodde de andre var en gjeng med nerder.

I dag kjøpte jeg seks filmer for 200 kr. LYKKE! Bra filmer, fine filmer, filmer som er en selvfølge i min samling. (Og smågodt da, såklart.)

The deer hunter (klassiker), the bucket list (fin), juno (<3), iron man (i'm still a fool for super heroes!), one flew over the cuckoo's nest (utrolig bra) & forrest gump (selvfølge). Jeg er glad.

Livet er fint det, fint og travelt. I morgen skal jeg på januarsalget med Malin. Koos. Regner med at det blir enda mer filmhandel da.

Foressten, mååå bare si noe megakult før jeg sier «haaadet bloggææn» (haha, lol). Okey, ikke megakult, men dagens høydepunkt i hvert fall. En syvåring prøvde å tøffe seg for meg i dag. Han danste slik
Photobucket
sånn ca, til technocrap på radioen. Og jeg diskuterte med en kunde om konen hadde bestilt pizza hos meg eller ikke, gjett hvem som hadde rett og hvem som måtte kjøre til Dolly med halen mellom beina.

Til slutt, lover, OMGOMG. Jeg gikk ut i T-SKJORTE i 17faensminusgrader. Bare i ti sek liksom, for å flytte på et skilt, men heeerregud så kaldt det var! Jeg fryser når det er sånn 23 grader inne jeg, ergo jeg dødde i dag. Jeg er ikke skapt for kulden…

NÅ må jeg poste et langt og pinlig innlegg på 365. Hadet (og nei, jeg sier ikke bloggææn om det kunne redde verden fra å gå under).

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on januar 9, 2010 at 11:20 am

    SV: Åh nei den synes jeg var morsom :) Selvfølgelig noen ting var ikke like bra men alt i alt digget jeg filmen :D

  2. Malin said, on januar 9, 2010 at 2:30 pm

    aww :D glede meg til roadtrip i sommer og russetiden :) å i dag, å me må selvfølgelig se om vi finner litt meir film :D


Legg igjen en kommentar

