needle in the hay

Filmer

Posted in film by ohush on januar 11, 2010

Jeg gikk gjennom filmene mine her en dag. Prøvde å få en oversikt over hvilke jeg har og slikt. Jeg har passert 100 filmer med de tolv jeg kjøpte på fredag og lørdag. 12 filmer for 500,-. Shitbillig! Ellers har jeg ikke et nøyaktig antall på hvor mange jeg har. En del er lånt bort, en del har jeg mistet coveret til og noen finner jeg bare ikke. Hva kan jeg si? Jeg er langt i fra et ordensmenneske i hvert fall.

Jeg sorterte filmene i 5 stabler. Dette er «filmer-jeg-aldri-kommer-til-å-kvitte-meg-med» og «filmer-jeg-ikke-skal-kvitte-meg-med-i-nærmeste-fremtid-i-hvert-fall» blandet i to stabler. De beste er vel i den til venstre. Ellers har jeg en stabel til filmer jeg ikke har sett, en til filmer jeg må se igjen snart, og en til filmer jeg skal selge.

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on januar 11, 2010 at 8:15 pm

    oi så mye filmer :) moro :)

  2. kari said, on januar 11, 2010 at 10:12 pm

    SV: I know :) Våren nærmer seg med stormskritt :) Deilig <3

  3. lisafotland said, on januar 12, 2010 at 12:05 am

    LOVE LOVE LOVE


Legg igjen en kommentar

