needle in the hay

Dinner and a movie

Posted in dagbok, diverse by ohush on januar 14, 2010

Jeg var på date i går. Med Malin. Skikkelig romantisk var det! <3

Rett etter skolen gav vi bilen til Malin en dusj. Vi begynner å bli proffe bildusjere. Vi klarer å få den inn i hallen, og trygt ut igjen liksom. Flottings. Jeg sa foressten at Malin måtte finne navn til bilen sin nå nettopp, så valgte hun Mais av alle mulige ord og bokstavsammensetninger liksom. MAIS?! Jeg ville den skulle hete Billy, men når jeg får bil skal den få hete det. Billy Nice. Mye bedre enn Mais. Hvor ofte ser du en hvit klumpete mais liksom? (No offense Malin, jeg liker Bilen jeg, men den er jo ikke akkurat gul og rund).

Jeg får ta bilder av Bilen senere, men her i hvert fall frontruta før den ble ren og pen.

Uansett, etter at vi dusja Mais (seriously Malin???), så stakk vi for å S E L G E og (uhm) k j ø p e film. Vi gjør mye det, sånn egentlig. Vi liker film, har du fått med deg det kanskje?

Magene våre var temmelig tomme etter hvert, så vi gikk på restaurant. Den fine der ved Ruten vet dere (her-i-fra-boere-i-hvert-fall), den italienske. Vi spiste knallgod pizza. Bordet hadde en rose. Lyset var dempet. Så kom denne sangen: SÅ sykt romantisk. Vi så hverandre dypt inn i øynene, så spruta vi ut i latter begge to.

Så var det kino da. Sherlock Holmes. Jeg likte den. Vi liker å snakke på kino foressten, så ser du oss der noen gang, bør du passe på å ikke sitte i nærheten. Vi fikk noen stygge blikk. Moro.

Vi fikk helt sykt sukkerkick tror jeg, for når vi kom oss inn i bilen (som jeg aldri skal kalle ved navnet sitt igjen) lo vi, og dansa og «sang». Til Britney til og med. Britney har lært å telle til tre, visste du det? Det fant vi ut. Og vi kan visst det vi også, for når hun sang one-two-three sang vi med.

Definitivt en av de bedre datene jeg har vært på. Kanskje til og med den beste. Og vi skal på flere slike. Liker det!

Takk for daten vennen <3

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on januar 15, 2010 at 10:26 am

    mais er kult å bilen min heter det, dermed basta :D Å det var ein veldig kjekk date :) det må jeg sei, å den sangen er min nye favoritt :)


Legg igjen en kommentar

