needle in the hay

det kalles søndag

Posted in dagbok by ohush on januar 17, 2010

I dag har jeg ikke sminka meg, og har laffa rundt i joggedress. Herlig. Føler for å ta en dusj, men det får vente til i morgen. I dag er det slakkesøndag. Egentlig har jeg ikke lov å gjøre lekser eller noe da, men jeg var nødt til å gjøre litt. Burde gjort mer.. Ellers har jeg sett film (What’s eating Gilbert Grape, bra) og litt Dexter, og spilt Sims. Facebook er også obligatorisk på en slakkesøndag. Har slettet meg fra 100 grupper i dag. Nøyaktig. Nå er jeg bare medlem i nødvendige grupper som disse:

Ellers har jeg en venneforespørsel.
Far. Vet ikke om jeg skal godta eller ikke jeg. Hele slekta er jo på fjesboka snart, jo. Tanter, onkler og.. far? Dette er unaturlig. Jeg var innom far på jobben her en dag, og jeg så fra gangen at han satt på facebook. På jobben liksom. Da kan han i hvert fall ikke klage på disse:

Hihi, jeg kan ikke annet enn å le av anmerkningene mine. 3 på en dag liksom, bra jobba..

Nå skal jeg gjøre litt mer ingenting før jeg køyer.

Foressten. Jeg har fått dato for oppkjøring. Ææææææh!

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on januar 18, 2010 at 10:17 am

    Løye :) veldig mange bra grupper du hadde :) likte den med voldemort :D Å skulle ikke vi ha en filmkveld snart?? Vil se film…

    Du har forresten bildet mitt som header (:

  2. kari said, on januar 18, 2010 at 10:20 am

    Så spennende med oppkjøring :) Er det lenge til? :)

  3. Malin said, on januar 18, 2010 at 11:20 am

    Det gjør ingenting :)
    Men filmkvelden må vær snart :) Så kan vi lage brownie og gjemme den under dynen fordi du er redd for at moren din skal se den :D hihi. kos

  4. Malin said, on januar 18, 2010 at 11:42 am

    SV: Som er heeilt leksefri, den kommer eg til å slite litt med. Men det må bli litt før londonsturen da. For eg må jobbe med norsk og engelsk og media frem til da. Men me skal nok finne ut av det.
    men mediaen skal vær på første termin ja, koffor ellers trur du at vi har fått tilbakemel på den allerede :D men koss blir det i forhold til resten av sjanger karakteren??

  5. kari said, on januar 18, 2010 at 3:44 pm

    SV: Så spennende =)


Legg igjen en kommentar

