needle in the hay

Soon to be RUSS

Posted in foto, russ 2010 by ohush on januar 19, 2010


(ang. sangen: Vi lager teit festspilleliste i spotify!)

Jeg godtok far på facen, men han kan ikke se wallen eller noe. Han var enig i at det var nok det beste. Er liksom litt teit at han skal kunne følge med på samtaler og diverse. Helt feil.

Her derimot, har jeg ingen kontroll på hvem som er innom. Uansett, jeg er 18, snart russ og lever livet. Dersom far (, sjef eller hvilken som helst autoritet) sånn helt random skulle finne veien inn hit: DET ER 8%, OG VI ER IKKE SÅ FULLE SOM VI SER UT. Gøy å leke seg med engangskamera, flaut å fremkalle! Hah.

Til de som måtte lure: ja, vi liker å matche i klærne. Like strømpebukser, sko, og nesten shortsen også. Planlagt!

Ikke lenge til russetiden nå. Det blir gøøøøy! (Mor gruer seg hun, haha)

Dette innlegget kommer jeg til å angre på om 5 minutter. Seriously.

9 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on januar 19, 2010 at 1:21 pm

    Russetid er dritkult :) Gled deg:D

  2. Sven Håkon Henning Harald Hansen said, on januar 26, 2010 at 3:42 pm

    grue meg te dokke to i ruse tiå eg:P så eg holle me mor di.. ;-) neida.. bare ta det med ro dokk.. så går det så fint for oss alle! :-)

  3. ohush said, on januar 26, 2010 at 4:30 pm

    skjer med navnet asbjørn?? :P haha, men eg glede meg eg :D masse! å du, eg drikke ikkje sprit igjen på ei stonn, i hvert fall ikkje reint. så du ska få sleppa smellen x)

  4. Asbjørn said, on januar 27, 2010 at 7:54 pm

    Sven Håkon Henning Harald Hansen e navne på min fustefødte sønn:P eg digge det! eg håpe eg sleoppe smellen.. mn dersom det går gale så får dokk ringa meg ijenn… eg redde dokk sikkert då åg!;)

  5. ohush said, on januar 27, 2010 at 8:08 pm

    Haha, stakkars gutt! Du må nok gå på ein smell ein gong du og, vettu. så for meg å malin (å helst nogen andre og) redda deg! eg håpe det blir ei god stund t du trenge å gjør det igjen, ja. haha. men e litt løye å tenka på den kvelden nå då. sjøl om det sikkert ikkje e det for deg akkurat x)

  6. Sven Håkon Henning Harald Hansen said, on januar 28, 2010 at 9:09 am

    njaaa… eg trekke nå litt på smilebåndå eg åg då ;-) det e ganske løye i ittekant.. :-P

  7. Sven Håkon Henning Harald Hansen said, on januar 28, 2010 at 9:10 am

    har foressten gått på en liden smell eg åg mn då kom mor mi å redda meg..

  8. ohush said, on januar 28, 2010 at 4:24 pm

    hehe, det e jo det :) nå e det bare løye. men det va flaut dagen ettepå! va vårs smell store foressten? har aldri hatt en smellenkvell før x)

  9. Asbjørn said, on januar 28, 2010 at 8:45 pm

    store te å ver på min stohets skala… ;-)


Legg igjen en kommentar

