needle in the hay

Travle dager

Posted in skole by ohush on januar 21, 2010

Det var meningen at jeg «endelig» skulle få oppdatert 365 i dag. Men jeg orker ikke. Sliten. Trett. Travle dager! I morgen skal jeg ha veiledning, kjøretime og teorikurs til trinn 4. I tillegg til matteprøve. Slik går dagene. Skole, kjøring, lekser, kjøring, lekser, sove.

Jeg hadde «oppkjøring» med far i dag. En treerfeil, ellers så det visst bra ut. Shit, jeg skjelver bare jeg tenker på oppkjøringa, jeg. Grrrruer meg!

Uansett. Nå må jeg pugge vektorer!

ELSKER TEORETISK MATTE LIKSOM! (okey, vektorer er jo egentlig ganske så greit da, helt til det der skalarproduktgreiene kommer inn. Har ikke helt skjønt dealen med det liksom)

Jeg er en reser i paint, som du ser. Paint og parallellforskyvning, det er det jeg kan liksom. (Insert sarcasm here)

Nattifnatti (som jeg sa før i gode gamle dager..)

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on januar 21, 2010 at 3:44 pm

    SV: Håper du slipper søte du :)
    Masse god bedring <3


Legg igjen en kommentar

