needle in the hay

Utfordring

Posted in Uncategorized by ohush on januar 22, 2010

Jeg har blitt utfordret av Edel. Jeg vet aldri om jeg skal gidde å gjøre utfordringene som går jeg, men nå er jeg på skolen med null konsentrasjon!

1. Gå i SMS-innboksen på mobilen
2. tell til fem mens du blar
3. den første setningen i meldingen er svaret på spørsmålet, så blar du igjen
4. utfordre andre

Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
eg må tissa (fra viddi)

Hva forbinder du med ordet ‘husarbeid’?
bare mandag foreløpig (fra kjørelærer)

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
Ferdige (HAHA, fra far)

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
jada, kan sikkert komma å hjelpa deg visst det blir stress å sånt. (fra Evy)

Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
Ring meg itte 3 (fra kjørelærer)

Hva er din beste sjekkereplikk?
Har du tid t å kjøra mye? (hmm, fra kjørelærer)

Hva svarer du hvis din kjære spør “Vil du gifte deg med meg?
Nope. (offdå, fra Evy)

Hva har du å si til ditt forsvar?
Eg giddkje reisa meg xD (fra Viddi)

Jeg rydda nesten nettopp opp i innboksen, så var ikke så mye interessant der, nei.

Jeg utfordrer Malin, and that’s it. (:

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on januar 22, 2010 at 1:39 pm

    SUPERLOL, KNIZ

  2. Solveig said, on januar 22, 2010 at 3:48 pm

    morsomt:)
    sv: ja, hund er så herlig det!


Legg igjen en kommentar

