needle in the hay

Koffert

Posted in skole, tanker by ohush on januar 27, 2010

Hvor blir tiden av..?

Det står koffert på handa mi. Som en huskelapp liksom. Jeg må huske å se om kofferten er i orden før London. Har vurdert å åpne døra til kottet den siste måneden, men jeg glemmer det. Nå må jeg huske. Litt kjipt å måtte bruke 100.000.000,- på en koffert rett før du reiser. Jeg kommer til å miste eller ødelegge den uansett…

Random bilde i random innlegg.

Jeg sliter med fordypningsemnet. Mye. Angrer på bøkene, og problemstillingen. Aller helst vil jeg begynne på ny, med bøker som er litt mer «givende». Men jeg skal fremføre på fredag. Liksom. Æsj. Det er jo nå jeg skal få bedre karakterer (lykke til). 4,1. Det var det siste snittet mitt. Aldri hatt så dårlig. Rett før det var under fireren.. Passer fint at jeg ikke får til noen ting på skolen for tiden.

(Skulle ønske jeg heller hadde lest disse bøkene i norsken:


Foxfire, Lord of the Flies og 1984. Liker.)

I tillegg så er begravelsen nå på fredag. Sorry, trenger å klage. Føler meg bare helt rar for tiden.

Jeg står opp, og legger meg. Alt i mellom det er bare tåke. Hvor blir tiden av?

(Okey, det var ikke meningen at det sitatet skulle se ut som et svar på spørsmålet..)

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on januar 28, 2010 at 12:13 am

    WELCOME TO MY LIFE, KOR BLIR TIÅ AV?

  2. kari said, on januar 28, 2010 at 4:25 pm

    Ja velkommen til mitt liv også… Tiden strekker virkelig ikke til om dagen :/


Legg igjen en kommentar

