needle in the hay

3/2

Posted in tanker by ohush on februar 3, 2010

Jeg strøyk på oppkjøringa. Skikkelig kjipt. Jeg var drittnervøs. Det som var verst var når sensoren sa at han var veldig usikker på om jeg skulle få bestått eller ikke, og så sier at nei, han må nok stryke meg. Jeg ville hatt vanskeligere trekkoppgave. Hvorfor skal jeg pugge når jeg får spørsmål om tilhenger? Surt. Håper jeg får vanskeligere trekkoppgave neste gang, og mindre bykjøring. Jeg kjørte liksom kun i byen.

Siden jeg syns synd på meg selv kjøpte jeg smågodt, og hadde leksefri dag selv om jeg virkelig ikke har tid til det. Stressa! Far kokte varm sjokolade til meg. Aww. Hjalp en del.

I tillegg til å stryke ble jeg foressten syk i dag. Igjen. Jeg får feber av å se på frostrøyken, jeg. Drittlei kulde og snø. Eneste positive er at det er fint med snø så lenge den er hvit og ligger på trærne.

Jeg tenkte på negative ting:

):
– stryk på oppkjøring
– alt for mye lekser
– syk
– minusgrader og snø
– fattig

..så måtte jeg jo tenke på positive ting også:

(:
– en drøy uke til London
– fin musikk
– klemmer og gode venner
– varm sjokolade
– taco til middag
– søt hund som sover på fanget

Da gikk jeg fra å være deppa og synes synd på meg selv, til å smile. PMA (og jeg er den fødte pessimisten, liksom).

Tagged with: ,

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on februar 4, 2010 at 11:09 am

    ÅH NEI! SÅ kjedelig :/ Skjønner godt at du depper litt nå, men det viktigste er og ikke gi opp! KJØR PÅ! Dette klarer du søta <3

  2. lisafotland said, on februar 4, 2010 at 1:34 pm

    ÆSJ, this sucks. men, du klare det nestegong vennen, fordi du er den BESTE. tenk på london, å gled deg :) forressten, hils prins Harry fra meg !

  3. Solveig said, on februar 5, 2010 at 6:54 pm

    Nei! Det er dårlig gjort!!! Masse lykke til neste gang!
    Og du fortjener virkelig en tur til London nå:D

  4. kari said, on februar 6, 2010 at 11:34 am

    SV: Takk søte du <3 Er det mye skolearbeid på deg om dagen også?

  5. kari said, on februar 8, 2010 at 12:21 am

    SV: Ja jeg er ganske så stolt av meg selv ;) Hehehe. 1 mil føltes EVIG langt! hahahaha.

  6. Marit said, on februar 9, 2010 at 4:16 pm

    Det hørtes ut som en passe dum sensor spør du meg! Og noen ganger mistenker jeg de sensorene for å være helt rare og tilfeldig utvalgt… Da jeg hadde oppkjøring sa nemlig sensoren at jeg kunne få bestått siden jeg ikke var til noen fare for de andre trafikantene! Sær ting å si.. Men men, masse lykke til neste gang, og kos deg masse i London:)


Legg igjen en kommentar

