needle in the hay

Morsdag/valentinsdag/bollesøndag

Posted in diverse, ferie, reise by ohush on februar 15, 2010

Jeg har spist en bolle i dag, jeg. Bollesøndag. Jeg har ikke gitt mor eller far noe på mors-/farsdagen på mange år. Vurderte å tegne en tegning slik jeg pleide å gjøre, men jeg tegner ikke like fint som jeg gjorde da jeg var liten.

Valentisdag ja. Jeg datet med jobben min i dag, jeg. Jobb og koffert. Kofferten veier nå 14,5 kilo. Kommer nok til å legge på seg litt før avreise. Jeg er skikkelig dårlig til å pakke! Jeg nærmer meg klar for London nå, altså. Blir så herlig!

Jeg trodde ikke jeg var mer enn småbrisen i gårkveld, helt til jeg så gjennom meldingene. De er ikke så uforståelige som muggsopp vil ha det til, men de er en smule underholdene. Det skal jeg ærlig innrømme. Jeg sender alt for mye meldinger.

Ellers gikk jeg rundt og kalte meg en hyperkristen-totalt-avholds-ryddeperson, eller noe i den duren. Jeg rydda ingenting, og spye holder jeg meg langt unna. Jeg var tydeligvis ikke avholds, og ikke er jeg kristen heller. Jeg er så morsom når jeg drikker (les: ironi).

I tillegg så hadde jeg verdens rareste «date» i går. Nok om det. Flaut.

LONDON. I morgen er jeg klar. Nå er jeg bare mentalt klar.

Klasse 3MKMA/B skal invadere Londons snøfrie gater. Herlig. Jeg gleeeeeder meg!

ang. 365: har ikke gitt opp
ang. bilder generelt: jeg er drittlat. stress å legge bilder inn på dataen liksom.


Gullungene til mor på morsdagen liksom. Den tida vi sov i bilen. Det var sikkert supert, helt til jeg ble brukt som skillevegg i midtsetet. Ah, barndomsminner..

Legg igjen en kommentar

