needle in the hay

Movies

Posted in film by ohush on februar 27, 2010

Noen av mine favorittfilmer for tiden;


Lucky Number Slevin. Har sett den sånn tre ganger på en måned, sier litt. Jeg hater egentlig å se en film når jeg enda husker alt som skjer. Denne blir jeg bare ikke lei..


What’s Eating Gilbert Grape? Herlig film.

The Boondock Saints. Super.

As Good as it Gets. Jack Nicholson har hovedrollen, mer trenger jeg vel egentlig ikke si?

Fight Club. Fordi den er hva den er, fantastisk.

Tror jeg skal begynne å skrive ned hvilke filmer jeg ser hver måned. Få litt oversikt, kanskje. Først og fremst skal jeg få sett alle filmene jeg har, i stedet for å se de jeg vet er bra om og om igjen. Jeg trenger filmshopping snart, noen som blir med en tur på Record World??

Tagged with:

Legg igjen en kommentar

