needle in the hay

Muggsopp og Vrangsokk på jobb

Posted in diverse by ohush on februar 28, 2010

Vi har så seriøse kallenavn. Like seriøse som bildene vi tok på jobb i dag. Vi kjeder oss i hvert fall ikke. Hihi, dreamteam.

Vrangsokk: Bloggen min er random
Muggsopp: Like random som deg

Vi prøvde å få folk til å komme å kjøpe mat. Fatter ikke at de ikke gidder når jeg sier dette f. eks.:

Jeg tror vi var litt hypre begge to.

Tulla. Vi ler aldri.

Jeg dokumenterte at jeg gikk ut med bosset. Interessant? Tenkte meg det, ja.

Det jeg kommer til å savne mest med jobben er gangene jeg jobber sammen med Evy, og de hyggelige stamkundene. Og den snille sjefen. Så klart.

I morgen skal jeg treffe niese og nevø igjen. Sander kan gå nå han. Storsjarmøren min. Gleder meg til å klemme prinsessa mi. Hun er så herlig!

Tagged with:

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on februar 28, 2010 at 12:53 pm

    hahahah, SWEEEEET!


Legg igjen en kommentar

