needle in the hay

Søndag

Posted in Uncategorized by ohush on mars 1, 2010

Det er en grunn til at jeg poster bilder der ansiktene ikke viser.

Herlig å se gullungene igjen. Vi fikk både skøyer- og sangshow. Kine sang alt fra lille kylling til blomster små. Hun er så søt. Jeg fikk masse gode klemmer, og et par «glad i deg tante«. Sander er så flink der han stabber avgårde, og der han står med halve seg i eska for å finne godsakene av duploklosser.

I morgen skal jeg stresse som bare det, få tak i en del erklæringer og slikt. Jeg skal kvitte meg med en visdomstann (på samme måte som den første, og det var ikke trekking for å si det slik..), en tur til legen, en til nav og litt andre plasser. Herlig.

Legg igjen en kommentar

