needle in the hay

hei

Posted in Uncategorized by ohush on mars 5, 2010

På onsdag var det 5 år siden Marcus døde. Litt tungt å tenke på, det. Når han døde var jeg to år yngre enn ham, og nå er jeg tre år eldre enn hva han rakk å bli.

I går kom far hjem med en bærbar data, siden den stasjonære er pakket med virus og greier. Herlig. Jeg liker den allerede! Jeg fant ut at den hadde web camera, så da vant det over lekser.

Malin og jeg tok noen bilder på skolen i dag. Russ 2010 liksom (over halve klassen går i myke varme gode russeklær for tiden, ah).

I kveld skal jeg jobbe med muggsoppen :)

GOD HELG!

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on mars 5, 2010 at 8:23 pm

    Så trist :/ Sender deg en godklem <3

  2. lisafotland said, on mars 6, 2010 at 2:30 am

    hhahahaha, awesome webcamera bilde honey :) eg har lik genser som malin, much love, yeas.


Legg igjen en kommentar

