needle in the hay

Jeg kunne klart meg uten halebeinet akkurat nå, for å si det slik

Posted in dagbok, diverse, russ 2010 by ohush on mars 6, 2010

Jeg har tre ting å si fra jobbdagen i dag.

1: I dag fikk vi besøk av de søteste kundene noensinne, et herlig eldre ektepar. Jeg klarte ikke slutte og smile etter at de hadde gått, og vi fant ut at vi skal adoptere dem som besteforeldre. For å gi en smakebit på hvor herlige de var: mannen gikk bort til brusskapet og tok ut to burn: «Jeg har funnet det perfekte for oss», sier han og kommer med boksene bort til disken, så sier han til kona: «I kveld skal du bli hyper». hihi, også med det lure blikket. De var sånn 70-80 tror jeg. Flotte mennesker. : )

2: Når jeg skulle vaske gulvet (som Evy måtte vaske etter hvert…) tok jeg litt for mye såpe i vannet, så det ble ekstremt glatt. Når jeg skulle skyndte meg klarte jeg å skli, få meg på beina før jeg rakk å nå gulvet, for å så ende i en til såpepytt på gulvet og rett på halebeinet. Først lo jeg, så fant jeg ut at jeg ikke klarte å reise meg, og da lo jeg ikke. Jeg fikk meg opp etter hvert, nå kjenner jeg at det blir verre og verre. Au! Satser på at det er bedre i morgen. Gulvet var så hardt : (

Så sur ble jeg i hvert fall… Oida. (Jeg tar foressten igjen for alle de webcam-bildene jeg ikke tok når jeg var 14).

3: Å jobbe med Evy Jeanett gjør det gøy å jobbe! Vi er så effektive sammen, også synger vi så fint. Spesielt på de høye tonene.

I går følte jeg meg foressten veldig russete. Russeklærne kom, og jeg lo når jeg tok på meg russelua, haha, jeg så skikkelig teit ut. Genseren er altfor god å gå i, nesten. Gruer meg til den må vaskes, da blir den mindre myk. :C (fatter ikke hvorfor jeg har begynt å bruke smilefjes, eller surmunnfjes for den saks skyld, uttryksikoner kanskje??).

Jeg gleder meg til å klistre alt mulig tull på denne!

T E I T, haha. Russeluer er virkelig vakre. Jeg ville hatt en sort. Fillen, skulle gått IKT..

Jeg fant ut at de fleste har lagt et mer seriøst russekort enn meg. Eller, med mer seriøse bilder i hvert fall. Mitt skiller seg i hvert fall ut!

I går når jeg skulle legge meg var det en helt vanvittig lyd på rommet mitt. Jeg forstod ingenting. Mor forstod ingenting. Far forstod ingenting. Opp med vindu, ingenting. Trekk ut stikkontakter, ingenting. Så får mor et smart øyeblikk. Reisehøytaleren på bordet. Bingo. Den har stått på siden den siste kvelden i London og gikk tom for batteri i går, tydeligvis. Batteriene viste seg jo å vare en god stund, men for en lyd! Jeg var redd jeg måtte sove med den lyden, jeg. I såfall hadde den ikke vært borte i dag, for å si det slik.

…BRÅKMAKER!

Siden jeg føler for å si masse random nå. På søndag skal jeg se The Lovely Bones (tåpelig oversatt til Alle mine kjære) på kino med Lene. Leste nesten nettopp ut boken, og den var fantastisk, så jeg har ikke store forventninger til filmen, men jeg gleder meg til å se den. Har hørt den skal være veldig bra, så jeg får bare prøve å ikke tenke på boken når jeg ser den (som om det går).

På Mandag. Da… Åååhåhå. ALICE IN WONDERLAND. Jeg har gledet meg til å se den siden jeg hørte om den for sånn – lenge siden. Vi skal gå samlet en gjeng, og jeg vedder på at jeg kommer til å være den som er mest giret, for å si det slik. Tim Burton. Fantastisk. AH.

Ha en fin helg videre!

Halebein er foressten et teit ord..

Legg igjen en kommentar

