needle in the hay

Ragoo

Posted in diverse, foto by ohush on mars 7, 2010

Nå blir i hvert fall ikke bildene jeg poster knøttsmå lengre. Fint det. Har ikke noen flau header heller. Eneste brukelige nøytrale designet jeg fant, men jeg tror jeg kan like å ha det så enkelt : )

Ang. bildet: eneste bildet på facebook som var litt stort, av en eller annen grunn. Bamsen min blant bamsene.

I dag kunne jeg VIRKELIG klart meg uten halebeinet. Er sikker på at uansett hvor ubehagelig det hadde vært uten det, så hadde det vært bedre enn dette. I tillegg så har jeg har hatt en hater-det-meste-dag. Bare spør Evy.

Ang. Kings of Leon: Jeg hørte på dem før de ble så populære som de er nå. Jeg likte dem bedre før for da var de liksom «mitt band», nå har jo alle hørt om dem.. Hmm. De er jo fortsatt supre da.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on mars 7, 2010 at 2:17 pm

    løve kings of leon


Legg igjen en kommentar

