needle in the hay

Alice in Wonderland

Posted in film by ohush on mars 8, 2010

Akkurat nå er livet fint, det. Vi har, for en gangs skyld, ikke alt for mye skolearbeid å gjøre. Selv om det kommer en del fremover, så klart. Jeg intstallerer adobe igjen, på en virusfri datamaskin. Jeg hører på finfin musikk. Og lever i skyene av Alice in Wonderland som jeg så på kino med en flott gjeng i dag.

<3


Alice in Wonderland. Tim Burton. Johnny depp. AAAHH! Den var så fin! Absolutt verdt å se!

Seee så fiiiint!

Alle filmene Johnny Depp spiller i hadde seriøst aldri i livet verdt det samme uten ham, han er et skuespillergeni! Galne, rare, søte, kule roller. Han får til alle de sprøeste. The Mad Hatter er helt klart min favorittkarakter i Alice in Wonderland, han og katten så klart. Ingen Wonderland uten Cheshire!

Tim Burton har jeg bare et ord om å si. Gull.

LØP Å SE! (i 3D!)

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Solveig said, on mars 8, 2010 at 11:10 pm

    Jeg må si jeg elsket den og nøt vært et minutt av den! Alt var med stil og ikke en smule under forventningene mine!:D

  2. kari said, on mars 9, 2010 at 5:37 pm

    Utrolig flotte bilder.. Kanskje jeg skal vurdere å se den allikevel da ;)


Legg igjen en kommentar

