needle in the hay

the Lovely Bones

Posted in film, litteratur by ohush on mars 8, 2010

Jeg har sett film i dag. Masse film egentlig. Måtte det, siden jeg må få solgt noen i morgen når jeg og Malin skal på Record World (en super bruktbutikk i Sandnes).

the Lovely Bones på kino med Lene, som sagt. Den var så fin! Selv om boka såklart er tusen ganger bedre, var den veldig bra. Boka er bare fantastisk.

Det var som forventet at mye fra boka var kuttet ut, og gjort om på. Slik det pleier å være. Men det gjorde egentlig ikke så mye, utenom en ting som jeg syns var ganske viktig for historien, men jeg skal ikke røpe noe. Absolutt en film verdt å se! Og boka må leses, for dere som liker å lese.



«I wasn’t lost, or frozen, or gone… I was alive; I was alive in my own perfect world.»

——

Jeg har lagt meg listography, flott tidsfordriv.

Foressten, ikke at jeg har så innmari mange lesere, men dere som stalker kan bli flinkere å kommentere. Jeg skal prøve å bli flinkere å kommentere andre selv. Mye kjekkere å blogge med respons : )

Tagged with: , , ,

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. vestfoldgirl said, on mars 8, 2010 at 12:34 am

    Jeg leste boka for mange år siden og den er så nydelig, den gjorde virkelig inntrykk. Så jeg gleder meg veldig til å se filmen!!

  2. ohush said, on mars 8, 2010 at 12:36 am

    Boka er absolutt nydelig ja :) filmen skuffer ikke, så bare gled deg! Bare prøv å ha historien i boka litt til sides (: takk for kommentar!

  3. tid4meg said, on mars 8, 2010 at 12:42 am

    Husker denne boken godt selv om det er flere år siden jeg leste den. Gleder meg til å se filmen. Boken var sterk og gjorde inntrykk men det er akkurat så lenge siden jeg leste den at jeg har glemt små detaljene så å se filmen kommer til å bli en fin måte å huske boken.

  4. lisafotland said, on mars 8, 2010 at 10:44 am

    eg digge den lye layouten din, bildene blir så fine og store. eg og vil, help me ?

  5. lisafotland said, on mars 8, 2010 at 10:45 am

    den nye ja *

  6. lisafotland said, on mars 8, 2010 at 3:44 pm

    nei, vil ha uten header. men eg vil ha widgets :p


Legg igjen en kommentar

