needle in the hay

10/3

Posted in dagbok, diverse by ohush on mars 10, 2010

Det er så kjedelig å ikke kunne gjøre noe. Jeg får ikke gjort noe fornuftig heller. Leksene ligger bare å glor på meg.

Han her glor litt også.

Han har så mange rare uttrykk. Ser ut som om han smiler skikkelig lurt av og til. Han er litt luring. Nesten like mye luring som ettåringen av en nevø som jeg har. ETTÅRING, han ble jo født i går (nesten), også er han plutselig ett år :O Bare fire dager til.

Okey, jeg kjører av veien hele tiden. Tror det er noe jeg har arvet fra morssiden. Mor kan plutselig stille ett spørsmål som «men gjør du det da?» uten at jeg har anelse om hva hun snakker om.

Uanset, bortsett fra å gjøre ingenting, se på dårlig TV og filmer har jeg lagt meg kakao.

Dagens høydepunkt.

I morgen skal jeg til legen for å få sykemelding. Ikke særlig praktisk å gå på skolen når du ikke klarer å sitte i samme stilling i mer enn 2 minutter, og i hvert fall ikke på en trestol.

Fraværet mitt snakker vi ikke opp. Var liksom nå jeg skulle skjerpe meg.

Foressten. Jeg trenger kommentarer fra dere 80 lesere som er innom hver dag for tiden (går fra 20 til 80 til 20 igjen heeele tiden, haha, 80 er mye for meg, okey?). Jeg er sosialt uttørstet, dere fatter vel det når jeg har samtaler med bikkja kanskje?!

Legg igjen en kommentar

