needle in the hay

En annen gang, kanskje

Posted in diverse by ohush on mars 10, 2010

Duu.. Kan du ikke være så snill å bare se å komme deg videre? Du kan godt komme tilbake en gang, det er ikke det, vi trenger bare en pause. En litt lang pause, kanskje. Visst du skjønner? Jeg blir så kald når du er i nærheten. Skjelver og hakker tenner og slikt. Det kan vel umulig være normalt at det skal være slik?

Du har vært her en god stund nå synes jeg, det er liksom ikke her du hører hjemme. Og det merkes. Folk prøver å unngå deg nå, til og med fireåringen av en niese som jeg har. Når du kom var hun overlykkelig, nå tar til og med hun omveier for å unngå deg. Hun er virkelig glad i deg, det er ikke det. Du har bare blitt litt innpåsliten, på en måte.. Ikke noe personlig altså, jeg har bare fått deg litt i vrangstrupen eller hvordan det var det der ordtaket gikk nå igjen. Fått litt nok, ser du.

Hadde vært fint om du var borte når jeg våkner i morgen tidlig. Men vi må sees igjen en gang da, du kan alltids komme en liten snartur rundt jul. Da er det så koselig å ha deg på besøk. Takk for gode minner, og for at du gjør det litt mykere å lande når jeg faller. Du får alt til å se litt lysere og finere ut du, men det er lett å se at du er sliten nå. På tide du kommer deg hjem og hviler ut skikkelig.

Vi sees igjen, Snøen. Det gjør vi.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evy Jeanett said, on mars 10, 2010 at 12:08 am

    hehe, du e søt! å eg e veldig enige!


Legg igjen en kommentar

