needle in the hay

Hjemmedag

Posted in diverse, film by ohush on mars 10, 2010

Jeg klarte ikke å komme meg til skolen i dag. Klarte såvidt å komme meg ut av senga. Nå prøver jeg å ta det med ro, slik at det kanskje går over. Halebeinet er virkelig en vond plass å ha vondt. Det er vondt å gå, sitte, ligge, bøye seg, le. Du tar tegninga. Det gjør vondt hele tiden. Læreren min sa jeg burde få meg en sykemelding slik at jeg kan holde meg hjemme noen dager uten å bekymre meg for fraværet, men jeg føler ikke jeg har tid til det. Jeg kan ikke være hjemme de dagene vi har prøver og slikt, liksom. Hater å utsette ting, selv om jeg er innmari flink til å gjøre det..

Nå ser jeg på DaVinci-code sammen med vofsen. Han ligger og varmer beina mine. Søt. Oscar og jeg er alene hjemme, og da er han alltid ved siden av meg.

Fokus ja. Men se så herlig uttrykk på vofsen, og nevermind mitt smikeløse tryne.

Sist gang jeg så DaVinci-code var sammen med ei venninne og familien hennes. Vi var sikkert 14 eller noe. Husker ikke. Det var i hvert fall en piratkopi de fikk tak i på ferie i Tyrkia.

Det eneste jeg husker fra piratkopien er at the holy grail var oversatt til den hellige grillen. Fantastisk.

Dette er Damdi foressten. Han sitter å ser på meg fra en stol. Navnet fikk han fordi han ble kjøpt i min damdidu-dei-periode. Jeg sa så mye rart en stund.

Fnattihatt.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on mars 10, 2010 at 5:37 pm

    tnåååw. god bedring love <3


Legg igjen en kommentar

