needle in the hay

Tidsfordriv

Posted in diverse, russ 2010 by ohush on mars 13, 2010

For å få tiden til å gå ser jeg på filmer og serier. Jeg gjør lekser og leser til prøver. Og jeg lager tøyseting til russebuksa. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å bruke halvparten en gang, men jeg skal i hvert fall ha mye tull på den. Det skal være snickers og twist (seriøst, jeg hater at hjernen min er støvsuger for sånne teite uttrykk).

I kronologisk rekkefølge: the Beatles (som ikke skal stå slik, og som kommer til å være i andre farger, sannsynligvis), Cheshire, The Mad Hatter, Bambi (som jeg må gjøre et eller annet med), Spidey og Batman. Ellers har jeg noen påbegynte. Superman for eksempel. Jeg må jo ha superheltsamlingen.

Får se om jeg får vaska buksa i morgen, slik at jeg kan begynne å gjøre den så tilfeldig og rar som jeg klarer. Det er vel det som er poenget? Ha en unik russebukse som er totalt knæsj og rotete? Det kommer i hvert fall min til å bli. Hihi. Det eneste jeg skal holde meg unna er de der harry russemerkene med kaniner, playboy og ect. Harry. Ikke meg i det hele.

Det ser ut til at jeg får en kjedelig helg, men bedre det å bi fortere god igjen, enn å risikere å bli enda verre. Blir jeg verre nå kliker det for meg. Har ikke akkurat merka noe fremgang.

Korsryggen suger. Haha. Kan ikke leve med den, kan ikke leve uten den. Okey, nå slutter jeg å skrive. Seriøst.

Foressten: hurra for at snøen regner bort!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on mars 15, 2010 at 1:14 pm

    oioi så du kjeder deg!! :) eg glede meg til å begynne på russeboksa <3 men har ikek tid enda


Legg igjen en kommentar

