needle in the hay

Stamp on the Ground

Posted in dagbok, diverse, skole by ohush on mars 16, 2010

Vi hørte på denne i bilen i dag, kun fordi den kommer til å bli årets russelåt. Offda. Kommer til å være drittlei denne, og all annen festmusikk etter russetida!

I dag var første dagen min ute blant mennesker på en uke. Var herlig å se mennesker igjen, i hvert fall min herlige Lisa.

Vi var på UiS (universitetet i Stavanger) på åpen dag, og etterpå reiste vi en tur inn til byen for å spise. Vi var først på Peppes, men pga dårlig service bar det videre til Mexico, og så til Dolly for dessert. : )

På vei til Mexico (haha) ble vi stoppet av en journalist fra Rogalands Avis som ville intervjue oss til 5-på-gata. Jeg sa neitakk, men Lisa sa så klart ja ; ) Spørsmålet var hva hun synes om sesongstarten til Viking. «Ka med den?» er da hennes første respons, og når svaret var tap 0-2, sa hun «fint for dei, eg e meir ei brynejenta eg». Hehe. søøt!!

Nå er jeg et steg nærmere fremtiden, litt sikrere på hva jeg skal velge. Jeg er også neddopa på smertestillende, for nå gjør ryggen skikkelig vondt.. : (

Uansett, nå må jeg begrave meg i historieboka og imperialisme og kolonialisme! Jippi..

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on mars 16, 2010 at 7:54 pm

    hahahaha, eg får det sagt :D

  2. lisafotland said, on mars 16, 2010 at 7:54 pm

    va supergøy å se deg igjen idag vennen, glede meg til påskefesten allerede <3 sleeeepover!

  3. lisafotland said, on mars 16, 2010 at 8:10 pm

    JAAA , dobbeldate. Fyst ein bytur på lørdagen, så jentekveld og skikkelig sleepover på søndagen :) viss du kan då, let me know. har et søtt bilde av oss i det nya blogginnlegget, hihi. lol.

  4. lisafotland said, on mars 16, 2010 at 8:29 pm

    haha, eg valgta bildet på grunn av egenhetenn bildet har :) hiah!

    du gjer dagane mine bedre og vennen, glad på du! håpe du kan verme på hyttå, hadde vært kjempekos: )

  5. kari said, on mars 16, 2010 at 8:36 pm

    God bedring med ryggen og lykke til med lesingen :)


Legg igjen en kommentar

