needle in the hay

,

Posted in tanker by ohush on mars 20, 2010

Det er rart hvor mye noe kan forandre seg. Hvor mye mennesker kan forandre seg. Jeg tenker på hvordan alt var før. Hvordan jeg var før. For bare et år siden, to år siden. Jeg var annerledes. Jeg tenkte annerledes, oppførte meg annerledes, følte annerledes. Jeg var en annen person, enn den jeg er nå. Selv om jeg egentlig ikke har forandret meg mye, i det hele tatt.

Det er rart det der. Hvordan livet går sakte fremover, men på samme tid veldig fort. Alt for fort kanskje, av og til.

Alt det jeg har opplevd. Alle minnene. Alt det gode, det vonde, det flaue, det sprøe. Alt.

18 år. Jeg er ikke halvveis enda en gang. Forhåpentligvis.

—-

Snart halvveis til førti, eller hva Malin?? : ) Minner!

1) Sommeren 08 – Ku og Gris
2) Desember 09 – Tequila & Jack n’ coke

Okey. Intern slutt. Uansett. Mye forandrer seg med tiden, men det er ikke alt vi rekker å legge merke til.

* Ku og Gris = det vi av en eller annen rar grunn kalte oss for før, Malin og jeg.
* Tequila & Jack n’ coke = Londonminner! = våre potensielle luenavn/russenavn.

* Legg merke til WWJD-armbåndet mitt i 08. Som sagt, mye forandrer seg..

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. bjørg kristin said, on mars 20, 2010 at 1:52 pm

    så fint innlegg egentlig, det er sant det du sier. folk forandrer seg :P

  2. kari said, on mars 20, 2010 at 1:58 pm

    Herlige bilder :D

  3. kari said, on mars 21, 2010 at 11:12 am

    SV: Har ikke peiling på det selv heller.. Derfor blir det som det blir :P

  4. Malin said, on mars 22, 2010 at 11:53 am

    hihi. Gris <3 Ku


Legg igjen en kommentar

