needle in the hay

lei

Posted in Uncategorized by ohush on mars 22, 2010

Nå er jeg lei. I går var jeg helt grei i ryggen, helt til jeg gikk, bøyde meg og vridde meg for mye. I dag har jeg såvidt kunne gå. Jeg er drittlei! Blir ikke skole i morgen heller, nei. Jeg faller totalt av i alle fag, føler jeg. Gruer meg til å komme tilbake. Det pleier å være kjipt etter tre dager liksom. Jeg har vært borte i en og en halv uke nå.

Det var uansett koselig å se Evy igjen! Som alltid. : ) Vi lagte pitataco, så Donnie Darko, stappa i oss druer og snop, lo av bikkja, snakka og gikk tur i regnet. Den turen hadde nok ikke jeg så godt av, men det var herlig der og da.

Jeg gleder meg til neste helg. Da skal jeg være bra i ryggen og klar til fest med fine mennesker! Og jobb da. Det blir rart å jobbe igjen, det lille det blir før jeg slutter.

oh, the randomness.

Håper dere har hatt en finfin helg : )

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on mars 22, 2010 at 11:54 am

    Gleder meg til Lørdagen ja. Men Lene lurte på om du ville værme til haugesund på A1 konsert?!?!

  2. bjørg kristin said, on mars 22, 2010 at 1:43 pm

    uff, jeg har skikkelig problemer med ryggen selv, enkelte dager klarer jeg ikke å gå selv. forferdelig vondt! Får håpe det blir bedre med deg da <3

  3. Malin said, on mars 22, 2010 at 2:55 pm

    SV: Det einaste du henger etter på et prøver å sånne ting.

    Å eg må begynne i ferien, har ikkje tid ellers, må lese nesten 130 siden til norsk prøven, å eg gidder ikkje å ta notater til sååå masse!!
    Å eg reise vek ki ferien. Må bli på mandag eller tirsdag då, då er eg heima.
    Men eg skal ut å kjøpe malin i dag, å så har eg kjøpt papir som kan strykast på og så har eg sydd på to små figurer :) kva du har gjort med buksa??

  4. Malin said, on mars 22, 2010 at 9:31 pm

    SV: Norsken, jeg orker ikke å begynne en gang, noe jeg burde gjør. jaja, tar det i morgen. Det er så tungt stoff.

    Da skal jeg prøve å huske det på mandagen :) Jeg var ute å kjøpte i dag. kvaddå, kreativ, hobbylakk maling. De blandet seg ikke med fargen i buksa sa ho dama. Kjøpte en liten pakke med forskjellige søte farger, pluss svart utenom.

    Jeg har kjøpt biler merker ao nå <3 hihi men hva er mmbop?? Blonder?!?! Kan du ikke sende meg et bilde av buksa di?! Å jeg har ikke tid til å begynne føre ferien. Så jeg begynner på mandag :) skal jeg ta med meg stoff og slikt da?! eller. Kan jeg låne printeren deres. Våres er tom for farger, så jeg kan ikke printe ut figurer søte ting -.-

  5. Malin said, on mars 23, 2010 at 11:13 am

    SV: Eg må begynne på norsk i dag, så tar eg bare en blyant å streker under det som er viktig, så sparer eg masse tid på ikke å skrive ned alt. Å historien var faktisk ikke så vanskelige, masse stoff som gikk inn i hverandre

    Eg ville mala i tillegg til trykk. Det ser mer koselig ut då :)Å det er ikkje så masse maling oppi hver, så jeg vet ikke om det er nok til oss begge. Men på den butikken så var det to sett som du kunne velge mellom, et med søte og friske farger (som eg tok) eg et med litt meir matte. den med matte inneholder kvit og svart, så du veit med ein gang kem eg meiner når du ser dei.

    Men eg er med på shopping, men me må vente til eg får lønn ao! som sikkert er i slutten av mars, har ikke råd før den tid.

    Eg glede meg til å stryke noe på. Å eg må finne ut hva eg skal printe ut før eg kommer.. skal se om eg får tid i helga. Å du har hvertfall gjort meir enn meg på buksa, høres ut som om du har gjort kjempemye :) Eg skal se hva tull eg finner i heimen og skal ta med masse rols :) Glede meg!!!!
    Å eg vil ha noe skrift på, men vet liksom ikke hva. Men finner det nok ut :) Gummihatt kanskje :D

  6. Malin said, on mars 23, 2010 at 4:17 pm

    SV: Du trenger ikkje vite noe bakgrunnsinfo om forfatterne, bare hvilken tid de var i og hva de skrev om. eg har lest 5 sider :)

    Eg veit heller ikkje kva eg sakal mala, men maling høre liksom sammen med russebuksa. Sommerfugl eller noko sånn. muffins!?
    Eg føle at russebuksa er kjempestor, og at eg klare ikkje å fylle opp heile buksa. Men når eg begynne å tenke på kor eg skal ha ting så er det for liten plass til å ha med alt -.- så enten kommer det bare til å vær masse masse rot på buksa, eller for lite rot.

    Objektive ja. Trur du eg kan få det før fredag??

    MATCH IN THE GAS TANK, BOOM BOOM! <3passer bra :D hihi


Legg igjen en kommentar

