needle in the hay

Mmbop!

Posted in russ 2010 by ohush on mars 23, 2010

Siden Malin ville se det jeg har gjort med buksa så langt. Jeg vet at Superman er speilvendt.. offa : ) Alle er egentlig det, men det er bare s-en på Superman som er feil, liksom. Merka det ikke før merket var på, så nå får det bare være slik.

Mmbop! er internt. Alle har vel hørt den feel good-sangen?! Uansett, internt.

Ellers skal Malin komme hit på mandag og vi skal ha fikse-russebukse-dag. : ) Jeg gleder meg! Må få skaffe litt maling og nye strykeark til den tid, og finne masse rart rundt forbi her hjemme. De kommer til å bli skikkelig fine (stygge/rare/rotete/<3).

MATCH IN THE GAS TANK, BOOM, BOOM!

Tagged with: ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. thea said, on mars 23, 2010 at 9:38 pm

    elsker den sangen :P

  2. thea said, on mars 23, 2010 at 9:52 pm

    hehe det skjønner jeg :) det er et av favorittbandene mine.


Legg igjen en kommentar

