needle in the hay

Diverse

Posted in diverse, foto by ohush on mars 24, 2010

Jeg gikk gjennom noen mapper med bilder i går. Det er litt rart, og litt gøy å se på bilder jeg har tatt før. Jeg husker når jeg tok dem og når jeg redigerte.

1, 3, 4: Malin
2: Bosse
5: Mine første «sko»

——

I morgen skal jeg på skolen igjen. For første gang på to uker. Så gjelder det å se hvor lenge jeg holder ut, for min del bør det være hele dagen. På fredag skal jeg noe hemmelig (hah), så på skolen og så på jobb. Jeg kommer til å være helt ødelagt etterpå.

Jeg gleder meg til lørdag. Da skal jeg til kjære Lisa, og vi skal feste og ha det gøy! Jeg trenger det.

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria Helene said, on mars 25, 2010 at 12:12 am

    Mange fine bilder, spesielt det med paradiset – savner å hoppe paradis :p

  2. kari said, on mars 25, 2010 at 1:28 am

    Kjempe flotte bilder <3

  3. Evy Jeanett said, on mars 25, 2010 at 1:50 am

    Eg sa kje i fra altså men hu hørte når eg tog de å eg tog ganske mange før den gangen :P (Du skjønne d at macen lage sånn foto-ish lyd når du tar print-screen D:

  4. Evy Jeanett said, on mars 25, 2010 at 2:46 pm

    Haha, glede meg! Men forresten hvis eg skrur av lyden på dataen så hørre eg jo kje ka edel heller seie da-aa.. xD

  5. bjørg kristin said, on mars 25, 2010 at 4:28 pm

    du burde bli fotograf du, er skikkelig flink med bilder altså! :D

  6. Ida said, on mars 25, 2010 at 5:04 pm

    Så søte sko!!


Legg igjen en kommentar

