needle in the hay

Foto

Posted in foto by ohush on mars 24, 2010

Siden jeg slutta med 365 har jeg både vært letta og angra litt. Det er jo litt kjipt å «ryke» når du har nådd 103. Allikevel var nok ikke dette det rette prosjektet for meg. Jeg trenger noe jeg klarer å gjennomføre, først og fremst, og noe som jeg kan ta meg litt bedre tid til. Ikke særlig gøy å legge ut fæle mobilbilder og snapshots. Jeg har noen ideer til nye prosjekt. Får se om jeg får begynt på et nå til våren. Får alltid lyst å ta bilder når dagene blir lengre, og når det er lysere og varmere ute. En annen ting er jo at jeg kun har et objektiv for øyeblikket. Kjipt!

Litt bilder fra 365:

Tagged with: , , ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. bjørg kristin said, on mars 24, 2010 at 12:50 am

    så mange utrolig fine bilder :D

  2. kari said, on mars 24, 2010 at 10:59 am

    kjempe mange flotte bilder <3


Legg igjen en kommentar

