needle in the hay

«Kan ikke du væle tanta mi å?»

Posted in diverse by ohush on mars 25, 2010

Var på et lite besøk hos svigerinne og tantebarn i dag. Kine hadde besøk av ei venninne på tre år som virka veldig beskjeden. Plutselig kom hun bort og spurte meg så uskyldig: «kan ikke du væle tanta mi å?». Kine sa hun og Sander kunne dele litt på meg, men jeg var bare deres ÅRDENTLGA tante. «For faktisk». Hun er så søt når hun sier det. «For faktisk» og «eg meeine det!!» går det en del i. Sander begynner å snakke såvidt nå han også. Det går mest i «marr» (= mer). Han er et matvrak og energiklump. Og koseklump. Det liker tante. Masse klemmer og «a-aa».

(gamle mobilbilder)

Kine må foressten være en av de mest filosofiske fireåringene. Hun kan bare sitte stille å tenke. Spør du hva hun gjør kan hun svare: «Eg tenke på livet, eg». Eller hun kan komme med spørsmål som «E basseluskane øve alt?»

Herlig!

Tagged with: , ,

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. bjørg kristin said, on mars 26, 2010 at 12:08 am

    naaw, så utrolig nydelige da :D bildene også:D skjønne!

  2. kari said, on mars 26, 2010 at 10:16 am

    Så herlige <3

  3. Maria Helene said, on mars 26, 2010 at 10:52 am

    Nå, så søte! Jeg vil også ha tantebaarn.

  4. Solveig said, on mars 26, 2010 at 2:08 pm

    Åh! To sharmtroll det her ja:)
    God påske!;D

  5. Ida said, on mars 26, 2010 at 4:44 pm

    Herregud så nydelige!! Jeg vil også ha nevøer og nieser!! <3

  6. Ida-Susann og Karoline said, on mars 26, 2010 at 4:51 pm

    Utrolig nydelige bilder! Og blogg;)


Legg igjen en kommentar

