needle in the hay

Black and white

Posted in dagbok, ferie, foto by ohush on mars 27, 2010

Akkurat nå misliker jeg sterkt (prøver å slutte meg å si at jeg hater ting..!) at jeg ikke har objektiv. Way to go å ødelegge 2 stk rett etter hverandre. I hvert fall når jeg er blakk. Passet skikkelig dårlig. Hah. Men snart er det lønn og nye objektiv, forhåpentligvis : )

I mellomtiden får jeg holde meg til de «gamle» bildene i stedet for å ta nye.

Fine Maria!

Får ikke sagt det nok: gleder meg sånn til i morgen : D

* I dag har jeg foressten kjørt på fine snøfrie veier i mange timer (herlig), jeg har tatt feil buss, tappet meg for mange (reagens)glass med blod, hørt engelsklæreren min slite med å si «fuglebur» (hun er amerikansk, og det er det vanskeligste norske ordet hun vet om, hihi) og mye annet rart og fint og slikt.

Nå er klokken 01.46. Jeg er skikkelig sliten, og øynene svir.

Natta : ) OG GOD FEEEEERIEEE!!!

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ida said, on mars 27, 2010 at 6:09 pm

    Så fine bilder!! :)
    Goood påske!! <3

  2. kari said, on mars 27, 2010 at 8:08 pm

    Kjempe fine bilder :)


Legg igjen en kommentar

