needle in the hay

27/3

Posted in dagbok by ohush on mars 28, 2010

I går var etterlengtet. Kjekke mennesker, dansing, alkohol, bytur, flørting og alt det der. Herlig.

Lisa og jeg måtte ta webcam-bilde før folka kom. : ) Herlige Lisa <3

I dag har gått fort, selv om jeg ikke har gjort så mye. Er skikkelig slakk. Vi hadde grandis til frokost og så "Enough". Nå tenker jeg å slappe av med litt Grey's. Slik søndager skal være! I tillegg er det ferie, er så herlig!

I morgen er det russebuksefiksedag med Malin : ) <3

Håper dere har hatt en fin start på påskeferien, det har i hvert fall jeg : )

Edit: Nam. ->

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria Helene said, on mars 28, 2010 at 10:24 pm

    åå, russebuksefiksing, så gøy! husker hvor lang tid jeg tok for å finne ut hvilke merker jeg skulle bruke og hvor osv:p

  2. lisafotland said, on mars 30, 2010 at 9:52 pm

    ilu. <3


Legg igjen en kommentar

