needle in the hay

Posted in Uncategorized by ohush on april 1, 2010

Jeg har fått meg kjærest. Har gjort unna alle leksene og lest meg ferdig til alle prøvene. Jeg har gått ned 15 kilo. Jeg har skrevet ei bok. Osv.

Eller ikke.

Hater første april jeg.

Far sin beste aprilsnarrspøk: «De ringte fra Frank’s, trenger deg til å jobbe i kveld siden ingen andre kan. Jeg sa det gikk fint.»

Han er så morsom……………..

Bedre enn en elefant utenfor vinduet i hvert fall.

I dag skal det være vår, takk!

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Olivia said, on april 1, 2010 at 3:41 pm

    Haha, elefant/elg/bjørn utafor vinduet er litt oppbrukt, ja! Når jeg var liten en gang datt bad-døra av da jeg skulle ta den igjen, og jeg ropte på mamma at hun måtte komme å hjelpe meg (mens jeg stod med den tunge tredøra i armene mine). Tror du hun trodde på meg? :p haha! Har ikke lurt noen i år, og heller ikke blitt lurt. Egentlig synes jeg aprilsnarr er litt teit, så jeg bryr meg ikke så stort. Kan jo lure folk 364 andre dager i året, så hvorfor 1. april? :D

  2. astridkatrine said, on april 3, 2010 at 9:27 pm

    haha:) så koslig!
    eg har hørt den om ein rosa elefant nogen gonger:P

  3. Solveig said, on april 4, 2010 at 2:53 pm

    Jeg hater 1. april og alle spøkene, og mange har det med å dra det alt for langt også»/

  4. bjørg kristin said, on april 8, 2010 at 12:33 am

    april spøker er morsomme da :D hehe


Legg igjen en kommentar

