needle in the hay

Fint!

Posted in dagbok, diverse by ohush on april 1, 2010

I dag jobba jeg for siste gang på Frank’s (håper sjefen, som ikke er sjefen min lengre, har tenkt å endre navnet på nettsida!! haha). Var så herlig å tenke at jeg laga den siste pizzaen og burgeren der i dag. En nr 15 uten løk og en 333 gr med bare salat og dressing. Kommer til å huske det for alltid, uten vilje så klart. Herregud, hvem vil vel huske på slikt. Jeg kan bare ikke for det. Hjernen min suger til seg masse unødvendig informasjon, og kaster bort det den egentlig har bruk for. Ops, jeg datt av.

Uansett. I går når jeg jobba var denne karen innom:

Haha, må si han ser litt bedre ut nå : ) Ottesen, for de som ikke vet det, liksom. Han kjøpte ingenting da, skulle bare låne nøkkelen til dassen. Tror ikke han kjenner meg igjen, akkurat, men jeg pleide å mobbe håret hans da jeg va liten. Han var hjemme hos oss et par ganger, ville kjøpe gitaren til broren min og litt slikt, jeg trodde de var bestiser jeg liksom. Status. Han ble sur og forsvant når han ikke ville selge. Moro. Eller kanskje ikke akkurat sur, men han hadde jo ikke noe her i hus å gjøre lengre da. Uansett, jeg pleide å spør hvorfor han var så stygg på håret. Sa han burde klippe seg og slutte å ha midtskill. Hihi.

Jeg har mobba og lånt dassnøkkelen til Ottesen, sunget duett med Hanne Krogh (og sagt at hun var tynnere på TV, fordi jeg hadde sett henne i Reisen til Julestjernen vel og merke, og jeg var 5), og jeg har laga pizza til Kjartan Salvesen. Supert. Så vet dere det. Jeg er også tremenning med en kjent lokal kokk, som jeg ikke husker navnet på.

Jeg er så glad. Og overtrøtt.Og jeg hører på Beethoven <3.

I morgen skal jeg ut på middag og drinker med dette herlige vesenet:

Bildet har jeg stjelt fra søøte Linda, og det herlige vesenet Trude har også blogg. : )

Jeg vant foressten 2 kinobilletter for å vite at New York ikke er hovedstaden i USA. Haha. Det va bare tre stk som ikke gikk på lurespørsmålet som var hvordan hovedstaden i USA, New York uttales. Smarte folk i Sandnes, altså. Fint for meg. De sa på radioen at en annen vant, så fikk jeg telefon litt senere at de ville gi meg en premie også, siden jeg skrev så fin melding. HAHA.

Ha det på badet!

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Silje H. said, on april 1, 2010 at 1:53 am

    Så heldig du har vært da ;)

  2. Ida-Susann og Karoline said, on april 1, 2010 at 2:15 am

    Heldige deg! Ha ei fin påske:)

  3. kari said, on april 1, 2010 at 11:27 am

    God påske <3

  4. fobofobi said, on april 3, 2010 at 7:40 pm

    Tenkte å stikke innom bloggen din, oppdatere meg, så ser jeg plutselig et stort bilde av meg da jeg scroller ned for å lese. Morsomt. Kjekt å se deg igjen! :D <3


Legg igjen en kommentar

