needle in the hay

PAN

Posted in dagbok, diverse by ohush on april 8, 2010

Holy macarony, det var kjipt å begynne på skolen igjen!! I går var jeg så sliten at jeg såvidt klarte å holde meg oppreist.

Strøyk på den andre oppkjøringa på tirsdag, jeg gir opp. Eller det får jeg visst ikke lov til, av hverken D, far, mor eller brødrene mine. Mobb meg så mye du vil. Jeg sliter visst med nerver, hei. Klarer såvidt å puste der jeg sitter i bilen. Kommer aldri til å få lappen visst jeg ikke klarer å holde hodet kaldt og hjertet i brystet og ikke halsen……………….. Any ideas? Oppkjøring er virkelig så fælt at jeg føler for å besvime bare jeg tenker på det.

I dag hadde jeg prøve, i morgen har jeg prøve, neste uke har jeg prøver. Prøve prøve prøve prøve! Og innleveringer og slikt da. Sommeren 2010 kommer til å bli den beste sommeren på leeeeenge, ferdig med VGS, liksom! DIGG.

Det er så mye lettere å gjøre ting man ikke skal, når man har ting man virkelig må gjøre. Gash. Det moderne prosjektet og modernismen, jeg kommer tilbake om 2 sek. Jeg skriver foressten som en modernistisk forfatter, bare på min egen måte. Stream of consciousness. Tanker som kommer blir skrevet ned uten å bli ryddet opp i. Jeg skriver som jeg babler. Egentlig. Men jeg skriver ikke bare om dystre tanker og slikt da. : )

Foressten, lykke til med å ikke bli «avhengig«:

Jeg suger i spill, haha, men jeg må fort spille baare eeen gaaang tiiil. Great.

PAN fordi jeg skal begynne å lese den nå. Etterpå skal jeg prøve meg på Markens Grøde. PÅ TIDE.

Ha en fin helg (jeg liker å tro at det er helg i dag, men i morgen er det HELG!!).

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sol ♥ said, on april 8, 2010 at 9:29 pm

    Hahaha, du spiller det du også ja! Alle i klassen spiller det, i alle fall halvparten!:P
    God helg til deg også;D

  2. astridkatrine said, on april 8, 2010 at 9:49 pm

    åå:/ bedre lykke neste gong då:) eg har ein kompis som strøyk 3 gonger:) klarte det på 4 forsøk:)

    og du den dagen du innser at du e ferdig med vgs e heilt fantatstisk:D og framøve nå går det veldig fort!

    :)

  3. bjørg kristin said, on april 8, 2010 at 11:14 pm

    uffda, da går det bedre neste gang, får tenke sånn :)

    sv. Rart at du skal nevne det, for noe av det jeg lærte om hos henne var lightning process.

  4. Lisa said, on april 9, 2010 at 4:59 pm

    du fortjene lappen vennen, ikkje gi opp! du klare det nestengang, I’m sure :) du e hvertfall åpen om det, tøft av deg.

    håpe du blir med imårå, love u

  5. Olivia said, on april 9, 2010 at 10:14 pm

    Du er ikke alene om å synes det var vanskelig å stå opp og begynne på skolen igjen denne uken! Har vært sykt trøtt alle dager, har prøvd å legge meg tidlig, men det er vanskelig :p Hehe. Ha en fin helg, kos deg masse! :)


Legg igjen en kommentar

