needle in the hay

minor concussion

Posted in Uncategorized by ohush on april 11, 2010

Det har jeg nå, mild hjernerystelse. Har vært temmelig dårlig siden laserskytinga. I går ble jeg verre utover kvelden, kunne ikke se opp eller til sidene, var kvalm og alt det der. Håper virkelig det går fort over, for dette har jeg ikke tid til! Er nesten som å være skikkelig fyllesjuk ; ) Skulle liksom lese masse til prøve i dag jeg, men jeg kan jo såvidt lese det jeg skriver her, haha.

Håper dere har hatt en fin helg folkens : )

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on april 12, 2010 at 6:51 am

    Stakkars søte du :( MAsse god bedring <3


Legg igjen en kommentar

